środa, 2 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012 i plany na 2013

Podsumowanie dotyczmy książek przeczytanych w zeszłym roku. Wypadło to niestety dość mizernie. Doliczyłam się około 12 przeczytanych książek co jest liczbą skromną. Dużo się w 2012 roku rzeczy działo i w tym wszystkim zabrakło czasu na małe i duże przyjemności.

Trafiłam też na dwie wyjątkowo kiepskie książki. Przy okazji doszłam na wniosku, że czym książka ma na okładce więcej zachęt i cytatów, tym bardziej jest kiepska i wypychana na siłę. Zachwyty jaka to epicka historia, jedyna w swoim rodzaju wspaniała wspaniałość jakiej świat jeszcze nie widział. Ale w sumie na liście najczęściej kupowanych książek świata tuż obok Biblii jest saga Zmierzch. Co ciekawe ja chyba nie jestem statystycznym klientem księgarni ponieważ w swoich zbiorach nie posiadam żadnej książki z wyżej wspomnianej listy. Z tej listy to Harrego Pottera i Władce Pierścieni chciałabym jedynie przeczytać. Obydwie serie powinnam mieć już dawno przeczytane ale od jakiegoś czasu zaczęłam stosować zasadę żadnych nowych zakupów książkowych zanim nie przeczytam poprzednich. Mam spore zaległości w czytaniu książek które już posiadam. W 2012 niestety więcej książek kupiłam niż przeczytałam. W sumie nie jest tak do końca źle mam dzięki temu co czytać. Tak więc w roku 2013 planuje przeczytać w końcu Harrego Pottera i cześć mojej kolekcji książek Kinga. Chciałabym też skończyć serie Millenium Larssona i poznać dalsze losy detektywa Harrego Hole.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz